Taloyhtiön kirjanpito-ohjelmat

Taloyhtiön kirjanpito-ohjelmat: vinkkejä valintaan ja käyttöönottoon

Taloyhtiön kirjanpito-ohjelmat tuovat selkeyttä ja erilaisia toiminnallisuuksia taloyhtiöiden kirjanpitoprosesseihin. Tehokkaan ja luotettavan kirjanpito-ohjelman avulla voidaan helpottaa monia rutiinitehtäviä ja säästää aikaa. Kirjanpito-ohjelmien tarjoajia on markkinoilla kuitenkin niin runsaasti, joten oikean ohjelman valitseminen voi olla haastavaa. Tässä artikkelissa annamme vinkkejä tehokkaan taloyhtiön kirjanpito-ohjelman valintaan ja käyttöönottoon.

Taloyhtiön kirjanpito-ohjelman valinta: huomioi nämä seikat

Taloyhtiön kirjanpito on olennainen osa talouden hallintaa ja päätöksentekoa. Tehokas ja luotettava kirjanpito-ohjelma voi helpottaa monia rutiinitehtäviä ja säästää aikaa. Markkinoilla on runsaasti erilaisia kirjanpito-ohjelmia, joten oikean valitseminen voi olla haastavaa. Kun valitset sopivaa kirjanpito-ohjelmaa, ota huomioon nämä seikat.

Selvitä tarpeet ja vaatimukset. Ennen kuin ryhdytään etsimään sopivaa kirjanpito-ohjelmaa, on tärkeää selvittää taloyhtiön tarpeet ja vaatimukset. Mieti millaisia toimintoja ohjelmalta odotetaan, kuten esimerkiksi budjetointi, laskutus tai maksuliikennehallinta. Lisäksi kannattaa huomioida myös käyttöliittymän helppokäyttöisyys sekä raportointiominaisuudet.

Vertaile eri ohjelmia. Kun tarpeet ja vaatimukset on selvitetty, kannattaa vertailla eri kirjanpito-ohjelmien ominaisuuksia ja hintoja. Tärkeää on löytää ohjelma, joka vastaa taloyhtiön tarpeita parhaiten. Vertailua voi tehdä esimerkiksi lukemalla käyttäjien arvosteluja ja kokemuksia eri ohjelmista.

Ota huomioon tietoturva. Taloyhtiön kirjanpito sisältää paljon luottamuksellista tietoa, joten tietoturva on äärimmäisen tärkeää. Varmista, että valittu kirjanpito-ohjelma täyttää tietoturvan vaatimukset ja tarjoaa riittävät suojausmekanismit.

Seuraa ja arvioi ohjelman toimivuutta. Kun kirjanpito-ohjelma on otettu käyttöön, seuraa sen toimivuutta ja arvioi säännöllisesti sen hyötyjä taloyhtiölle. Tarvittaessa voi tehdä muutoksia tai päivityksiä ohjelmaan paremman toimivuuden varmistamiseksi.

Valitse sopiva kumppani. Toimivan kirjanpito-ohjelman lisäksi taloyhtiön kirjanpito hoituu usein tehokkaimmin osaavan kumppanin avulla. Toimivassa yhteistyössä yhdistyvät sujuva järjestelmien hyödyntäminen, vastuullisesti ja tehokkaasti hoidettu kirjanpito sekä joustava asiakaspalvelu.

Tehokas taloyhtiön kirjanpito-ohjelma voi helpottaa monia rutiinitehtäviä sekä parantaa talouden hallintaa ja päätöksentekoa. Oikean ohjelman valinta vaatii huolellista harkintaa ja vertailua eri vaihtoehtojen välillä. Kun sopiva ohjelma on löydetty, kannattaa siitä ottaa täysi hyöty irti.

Domus on kokonaisvaltainen ohjelmisto isännöinnin ja kiinteistöhallinnan tarpeisiin.

Domuksella isännöitsijät, kirjanpitäjät, kiinteistösihteerit sekä huoltoyhtiöt hoitavat tehokkaasti taloyhtiöiden taloutta, hallintoa ja huoltoa. Domus mahdollistaa myös hallituksen jäsenille sekä tilintarkastajille näkymän taloyhtiön kirjanpitoon sekä hallintoon.

Taloyhtiölaskuri - kilpailuta taloyhtiösi kustannukset!

Laskurimme avulla voit nopeasti ja helposti laskea taloyhtiösi hallinnoinnista aiheutuvat kustannukset. Syötä vain nykyiset kustannukset ja taloyhtiön huoneistojen määrä ja saat selville kuukausittaisten kulujen määrän eri kokoluokissa.

Laske säästösi:

Laskurimme on suunniteltu niin, että hinta näytetään sinulle heti kun olet syöttänyt tarvittavat tiedot.
Laskurin täyttäminen on vain arvio eikä sido sinua mihinkään.

Kiitos laskurin täyttämisestä!

Laskurin perusteella palvelun kuukausihinta on %PRICE%
Säästösi nykyisiin kustannuksiin on %SAVINGS% vuodessa

Laskurin ilmoittama hinta sisältää kaikki tarvittavat palvelut taloyhtiön kirjanpidon hoitamiseksi. Palvelumme on saatavilla kaikenkokoisille taloyhtiöille. Lopullista tarjousta varten neuvottelemme mielellään kokonaisuuden hoitamisesta.

Mitä Adviksen kirjanpitopalvelu sisältää?

Kirjanpidon laadinta

Teemme kirjanpidosta helppoa ja vaivatonta, jotta isännöitsijät pääsevät keskittymään olennaisimpaan tehtäväänsä eli taloyhtiön hyvään hoitamiseen.

Tilinpäätösten laadinta

Laadimme tilinpäätökset kuukausikirjausten mukaisesti. Palvelu sisältää oleelliset tilinpäätösjaksotukset, kuten poistot ja oleelliset ostolaskuvelat, sekä tarvittaessa veroilmoituksen.

Ostolaskujen hoitaminen

Adviksen palveluun kuuluu ostolaskujen sähköinen tiliöinti sekä maksatus. Siirrä kirjanpito meille – hoidamme taloyhtiön kirjanpidon vastuullisesti!

Palkanlaskenta

Tarvittaessa ja erillisellä sopimuksella  palveluumme sisältyy myös palkanlaskennan palvelut. Näin säästät aikaa sekä vaivaa, ja nautit huolettomasta taloudenhoidosta.

Taloyhtiön kirjanpidon hinta - katso tästä selkeä hinnoittelumme

Tarjoamme taloyhtiöille kustannustehokkaan ja luotettavan kirjanpitopalvelun kiinteällä kuukausihinnalla. Hinnastomme on selkeä ja läpinäkyvä, joten tiedät tarkalleen, mitä palvelumme sisältää ja minkä hintaista se on. Valitse sopiva vaihtoehto taloyhtiösi koon ja tarpeiden mukaan ja säästä samalla merkittäviä summia nykyisiin kustannuksiisi verrattuna.

Pieni taloyhtiö
Alle 8 huoneistoa

65 €

Per kuukausi
Keskikokoinen taloyhtiö
9-20 huoneistoa

91 €

Per kuukausi
Taloyhtiö 21+
21-50 huoneistoa

110 €

Per kuukausi
Taloyhtiö 51+
51-100 huoneistoa

150 €

Per kuukausi
Taloyhtiö 101+
101-150 huoneistoa

190 €

Per kuukausi
Taloyhtiö 150+
Yli 150 huoneistoa
Asiakaspalaute
Nethousing

Olen erittäin tyytyväinen yhteistyöstämme Adviksen kanssa. Olen löytänyt kirjanpidon ja taloushallinnon kumppanin, joka kehittää palveluitaan ennakkoluulottomasti tarpeidemme mukaan. Adviksella välitetään aidosti asiakkaan liiketoiminnasta ja sen kehityksestä.

Outi Holttinen, Toimitusjohtaja

Ota yhteyttä, niin autamme teitä talouden hallinnassa

Jaakko Honkaniemi

jaakko.honkaniemi@advis.fi
0400 380 867

Jätä soittopyyntö

Advis Account on palveleva tilitoimisto kaikkiin taloushallinnon tarpeisiisi

Asiakaslähtöisyys ja halu palvella asiakasta ovat olleet toimintamme keskiössä jo perustamisvuodesta 2011. Taustamme on vahvasti yrittämisessä ja yrittäjyydessä. Taloushallinnon kokemusta meillä on yhteensä yli 100 vuotta. Tunnemme asiakkaidemme liiketoiminnan ja haluamme oppia siitä lisää. Näin voimme tarjota jokaiselle asiakkaallemme juuri heille sopivinta tilitoimistopalvelua.

Lue lisää

Toimipisteemme sijaitsee Tampereella.

Tampere:

Rautatienkatu 21 C 7. krs
33100 Tampere.


Käynti uusiin toimitiloihimme on Rongankadun puolelta

Soita meille: 020 730 5050

020 -numeron hinta kiinteästä- tai matkapuhelinverkosta soitettaessa 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min

Advis Account Oy © 2024. All rights reserved.